<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10743772\x26blogName\x3dj%C2%B4aime+ma+vie.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jaimemavie.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jaimemavie.blogspot.com/\x26vt\x3d-8955210660120432237', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

« Home | 無聊 Q&A 1-100 » | 我最好的言語 » | 尋人﹕巨、柏…… » | 不寫 » | 關小姐來也﹗ » | 誰來電 » | that's the way life is » | 結束開始 » | 偷吻杜魯福 » | 短髮真好 »

* 無雞再斬多四兩──回應鄧小姐

>>>Sunday, July 24, 2005

(鄧小姐,我發覺個 system 好唔掂,我 blogline 左你就睇到晒 d 舊文囉﹗冇聊嘛我。呢廿條,豪俾你。)

1. 甚麼時候會覺得最孤獨?:生日,期望落空。
2. 喜歡別人如何示愛:在大堆九唔搭八的人面前行埋黎,個個都以為佢講正經事,但係其實講埋晒 d 肉麻野──即係擺我上檯,要我動彈不得那種囉。
3. 喜歡男朋友如何求婚:像安坦那樣,完全一樣都得──早上起來溫柔的吃早餐,傳紙仔。我肯定杜魯福係全世界最浪漫的男人。
4. 要和男朋友分手時,你希望的場面是:嗯,落床後……
5. 最容易令你生氣的話是:蠢到發癲的回應。
6. 當你發現愛情出現第三者時,你會:退出。我不能正常反應,變相等如自動退出。
7. 很想男朋友給自己送的東西是:有心思的東西,之如,一頓飯。我總算能分清一個人有心或無心。
8. 很想和男朋友去一次的地方是:英國的摩天輪。不真實嘛。
9. 你想像中的婚姻生活會如何:一個愛我多過我愛他的人──適合我的人,照顧我,跟我和平相處。淡淡然的樣子。
10. 如果同時有好多人追你,你會:通常我鍾意的男人都係又被動又害羞的。真係的話,都是揀自己愛的一位吧。
11. 朋友說「你變了」,你的第一個反應是:難道我靚左?我都知,我人開心左嘛。
12. 最近最能感動你的事:龍應台寫給她兒子的信件。早一陣子「阿咩」那集星期日檔案。
13. 最近你最欣賞的一個人:羅生。其實我成日都好欣賞佢。
14. 覺得哪一類人自己一定不會愛上:我的男性朋友們。唔叻,但懶叻的男人。好嘈好多野講的男人。你唔好玩啦。
15. 老公要求你不要外出工作轉做煮飯婆,你會:欣然接受。到時再算。梗有辦法既。
16. 你傷心了,會令你破涕為笑的事:堂堂一個大男人扮傻仔同我玩囉。「擠」(搔癢)我,野野野……
17. 如果喜歡上師長,你會告白嗎:傻架﹗呢d野唔可以亂玩。既然是師長,更要為對方著想,不能攪亂檔。
18. 很想獨處不想見人的原因會是:姨媽探訪我掛……其實我成日都唔想見人。
19. 會和別人互相對罵嗎?:梗係會啦,我咁好火──不過朋友會制止我,唔俾我咁失禮。
20. 在背後被人說壞話,你會還擊嗎﹕那要看是否自己的錯,以及有多大的影響,被人誤會太多後,有時覺得真係講極都冇用,做好件事好過。


:: posted by my lock, 4:42 AM