<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10743772\x26blogName\x3dj%C2%B4aime+ma+vie.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jaimemavie.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jaimemavie.blogspot.com/\x26vt\x3d-8955210660120432237', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

« Home | a poor begger... » | reading. » | 同桌的你 » | feeling very dull... wat da tempo should be? » | faye. fei. fly? » | life is like a box of chocolate... » | nothing too slow. » | dear pui, loli, elia and tu... » | eureka!!! so is here... » | holiday in maldives »

* love mission!!!

>>>Sunday, June 08, 2003

一來睡不著,二來又唔想自己唔開心,於是,繼續睇電視。我一直覺得,有線電視,功德無量,抵佢賺到我錢。

亂咁轉台,本身想等睇 Raul 同摩連迪斯(其實我鍾意簡尼沙利斯,但係佢實無正選啦。仲有,點解摩生走晒樣既?),點知見到《五個嚇鬼的少年》既 making of。咁容易,我就十個開心同興奮喇。

嘩嘩嘩,葉偉信真係十個靚仔呀﹗﹗﹗對唔住,真係好有 charm,好好好靚。點解呢?色相。真係咁容易叫人興奮同開心?係唔係好膚淺?少少咁啦,但係,唔膚淺又點,好深奧點解又會唔開心?

葉生相信都非常咁覺得自己好樣,如果唔係點解 making of 都要故佈疑陣,最後「揭穿」自己個樣?我又確係唔信馬偉豪做得出呀。睇佢成日做戲,又《惑星軌跡》,又《走火槍》(HMV 皆有售),就知道,唉,都係一樣咁自戀。之但係,又確實,佢又真係無理由唔戀自己既……

所以每次睇《新紮師妹》,我都唔會走漏眼,一定會睇佢扮救護員,我先安樂。幾鬼死開心。

今期《Milk》同《新 MONDAY》都係千嬅同吳彥祖做封面呀(《士多》都係楊千嬅。)。嘩,楊千嬅個傻樣真係十個白癡呀哈哈。方麗娟,真係幾幾幾咁幸福呢。本來拍烏蠅,拍拍下竟然變左同吳彥祖拍拖?係呀,我唔鐘意怪野架,唔好要我扮清高,我係鐘意楊千嬅。做乜喎,紅就一定白癡膚淺既~又?我真係覺得,見到佢就成個人開心晒。我不嬲都鍾意心地好既人。

起「月展」手瓜都始終要找夫婿
賜我勇氣出去追個萬人迷
可惜一身的衣衫不夠大體
實在沒法令靚仔著迷

烏龍小姐不懂得去擺姿勢
愛到嚇怕他才知我有問題
奮勇到搭架小巴都會撞毀
撞到頭破為了與他傾偈

真,係,丫,撞到頭破,為了與他傾偈。哼哼哼哼哼哼哼~!!!!!

哈哈,點解咁容易就開心番呢?

答案好簡單,因為,世界上仲有好多好靚既人囉﹗﹗﹗唔淨止得您架﹗﹗﹗哈哈哈﹗﹗﹗

p.s.1. 《美麗任務》官方網站可 click﹕.ici.

p.s.2. 哼哼哼哼哼哼哼~!!!!! 誰還令我悻悻然?激鬼死我﹗﹗﹗

:: posted by my lock, 4:57 AM