<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d10743772\x26blogName\x3dj%C2%B4aime+ma+vie.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://jaimemavie.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://jaimemavie.blogspot.com/\x26vt\x3d-8955210660120432237', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

« Home | 爸爸輩 » | 20050615031632 » | 守約 » | 青春.馬戲.蝴蝶.雋永.簡愛 » | sun will shine » | » | 摺痕 » | 我怕死 » | sick of everything... » | 花球.頒獎禮.痛與僥倖 »

* 貼圖一至十

>>>Thursday, June 16, 2005

1.
同阿羅生連續兩日影左十幾廿張都冇張似樣,佢已經對我仁至義盡架喇﹗
我見其他同學影多兩張佢就開口,又影?
lo et moi/un
在阿羅生辦公室外/25th may

lo et moi/deux
十樓倚闌處──差點答應我把四方帽戴在他頭上/26th may

我仲以為佢會唱咩野歌,原來係成日唱俾個仔聽既──麥兜﹗
睇完條片,真可以講,羅生都算係個多才多藝的好爸爸。
lo against mcdug
人家謝師宴/6th june


2.
與此女子相識十數載──她見盡我的興/衰與肥/瘦。
早前把舊相片舊信件拿出來,真係嚇死我﹗
我真係唔可以留長頭髮同埋肥﹗﹗﹗
十年人事幾番新,此女子仍然美麗如昔。
還有,誰都不知道,還是她寫的東西最能感動我。
eunice and angie_1
唯一瘦過佢既,係隻手﹗/25th may

eunice and angie_2
點睇都唔覺阿芝細過我囉,個年紀。/25th may


3.
十樓,百般滋味在心頭。
belong to but not the actual home
你知嘛,佢地有細我三年的叫我師姐囉﹗
有些東西,勉強不來。有些人事,緣份是了。/25th may


4.
事緣 HUM 3160 的一個 creative project。認識她,真會覺得自己名副其實的細細,好渺小也。
嘩﹗你知嘛,是她教我如何關心先生你──係我教而不善而已。
me and kim @05' june
就在拉闊外/16th june

me and kim @05' may
3/F c.c./25th may


5.
和他們一起吃喝談天的快樂,讓我變成今日的肥細細。
le couple
3/F c.c./25th may

想起林猩有次跟我說,「我誤會了細 wing……」
亦/亦
願我們兩個都好。
(關於肚臍的革命。)/25th may


6.
因為我發脾氣於西環迷路的一夜,成全了她的戀愛宏願。
我仲唔係送過最好既生日禮物俾妳?
(天呀﹗誰送我一把魔幻的傘子?)
eva after sweetness @05' june
晏晝去完上環食,夜晚又到沙田食。/15th june


7.
都給她見證過我寫給各人的情詩。
miss wu and me
大學文學獎後一身輕的胡老師。/26th may


8.
red square
朗豪坊/10th june

chu against alan tam
譚詠麟.八十年代/6th june

menu
等開飯/6th june


9.
我得承認,我對不起你。
──這兩年我實在胖了很多很多。
但覺入大學時跟現在又來一個打回完形。/25-26th may
肥肥細細個
請別嫌棄我呀。

嘟嘴細細個
快樂的根源,都來自你。


10.
(還有為你拍的。有特別意思的。)
(嗯,我定會讓你看的。)
太放肆了,從今要專心致志,先收拾爛攤子,然後再拎獎,然後……
你要加油呀﹗
請別游移。

請別猶豫。
p.s. 據講我 ICQ short 左,唔好 send offline msg 呀﹗我睇唔到架﹗

:: posted by my lock, 11:58 PM